پرسپولیس زلزله

رويانيان: پرسپوليس همان شير گذشته است


مدير عامل باشگاه پرسپوليس گفت: در تيم خود ناز هيچکس را نمي کشيم و اگر لازم باشد به همه تذکر جدي خواهيم داد.


   محمد رويانيان در خصوص نتايج بد ژوزه و سؤالي که چرا با اين مربي هيچ برخوردي نمي‌کنيد اظهار داشت: شايد اين حرف تکراري باشد که براي شما بزنم اما همه مي‌دانند که ژوزه مدت کوتاهي است که به ايران آمده. ما در پرسپوليس براي رسيدن به هدف‌مان ناز هيچ کس را نمي‌کشيم بلکه اگر لازم باشد در خيلي از مواقع تذکرات جدي هم خواهيم داد.


وي افزود: خوشبختانه ژوزه مربي انتقاد پذيري است و در اين باره هيچ مشکل خاصي وجود ندارد.


رويانيان ادامه داد: به زودي با همه بچه‌ها ديداري خصوصي خواهم داشت و با تک تک آنها نيز سعي خواهيم کرد به صورت خصوصي صحبت کنم. دو ساعت مي‌خواهم با بازيکنان پرسپوليس درد دل و با آنها زندگي کنم. در اين ديدار حرف‌هاي زيادي است که رد و بدل خواهد شد.


مدير عامل پرسپوليس در مورد عدم پرداخت پول‌ به بازيکنان گفت: ما طبق قول‌هاي خود رو به جلو مي‌رويم و قطعا در اين باره هيچ مشکلي پيش نخواهد آمد. سر موقع پرداختي‌هاي خودمان را انجام خواهيم داد.


رويانيان تاکيد کرد: ما در حال حاضر با استخدام يکي از فوق العاده ترين روانشناس‌هاي ايران سعي کرديم با برنامه جديدي به بازيکنان کمک کنيم. اين روانشناس توانمندي‌هاي فوق العاده‌اي دارد و قطعا کمک بزرگي به پرسپوليس در آينده خواهد کرد.


مدير عامل پرسوليس در پاسخ به سؤالي که چرا شما هميشه درباره صحبت‌هاي فتح الله زاده عقب نشيني مي‌کنيد گفت: فتح الله زاده همه حرف‌ها را جدي مي‌گيرد اما استقلال و پرسپوليس بايد همکاري‌هاي خود را با هم بيشتر کنند. استقلال هميشه رقيب جدي ما بوده و ما هم پرسپوليس قوي و قدرتمند هستيم.



وي افزود: شايد يک سال يعني فصل گذشته دچار افت شده‌ باشيم اما آن ماجرا تمام شد. من به شما مي‌گويم شير همان شير است حتي اگر در برخي اوقات کمي ضعيف شده باشد. به آينده اميدواريم و با توجه به بچه‌هاي خوبي که در خدمت داريم اميدوارم که روزهاي خوب خودمان را به فوتبال ليگ برتر ديکته کنيم.


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: